trettondagsbalen 2015

Trettondagsbal! Mitt sjätte år och ett av de mest sagolika.


Vi började med middag hemma hos mig. Johanna, Lisa, David och Sebastian lagade fantastisk mat. (Själv lyfte jag inte ett finger.)


Årets gäng!


Dansen var fantastisk. (Och nej; dansen blir inte sämre av att ha en man vid sin sida som 1) är en fantastisk dansare och 2) säger rakt ut att jag är den han allra helst dansar med av alla.)


Sedan blev det fotostund, t.ex. med denna mass-selfie


Alltså detta gäng. <3


Man ba men hur snygg får man va rå?


Hej!


Hej. :)


Sedan dansade vi ännu mer! Vi funderade på om det helt enkelt hade hängt upp alla kristallkronor de hade. Fint var det.


Smoke Rings Sisters sjöng till storbandet.


Sedan tog vi en taxi hem till Vasastan och hade efterbal, med mys och häng och chokladasken jag fick av Liseberg i julklapp, som Johanna till sin stora förtjusning fick öppna. :)

1 comment :

  1. Fina ni är! Och fantastisk chokladaskbild :D // KuriÅsa

    ReplyDelete