smaskig fulmat



Nu undrar ni vad det där är, och det ska jag tala om. Det är en greenburgare från Max. Nomnomnom.

Det är ju lite trendigt i bloggar att fota vad man äter. Och då ska man gärna äta något snofsigt på något fint och mysigt ställe. Helst nyttigt också och om det inte är nyttigt ska det vara lyxigt - macarons och bakelser och sånt.

Och jag vet inte om det är så att det finns folk som bara äter finmat jämt eller om det bara är finmaten som anses värd att visas, men det spelar ju faktiskt ingen roll. Jag äter fulmat för det mesta. Så häromdagen köpte vi snabbmat och satte oss på bryggan vid älven och åt, och tusan vad gott det var. Max vegetariska burgare är min bästa snabbmat. Smask smask!

***

Now you're wondering what that is, and I'll tell you: It is a green burger from Max. Nomnomnom.

As you know it's quite trendy in blogs to take photos of what you're eating. And not just what you're eating; it should also be something fancy. And preferably healthy. If it's not healthy, it should be something really snazzy - macarons and cake and things.

And I don't know if there are people who only ever eat pretty foods of if it's just the pretty foods they want to post in their blogs, but it doesn't matter ... I eat unpretty foods most of the time. So the other day we bought fast food and sat by the water and ate it, and it was delicious. Max's vegetarian burgers are my favorite fast food. Yum!


Fun Lovin' Criminals | Scooby Snacks

2 comments :

  1. Har du provat Maxs falafelburgare? God och stark.

    ReplyDelete
  2. Nä, jag törs inte, jag gillar ju falafel, men jag är lite mesig med stark mat ... Men nu när du säger det så måste jag ju testa.

    ReplyDelete