stockholm i juli



Jag har haft ett par tokfina dagar i Stockholm med Maria. Vi har promenerat, ätit en massa Ben & Jerry's, spelat spel, sett på film, sett Ed Ruscha-utställningen på Moderna Museet och när Maria skulle jobba en förmiddag var jag på Fotografiska (helt galet inspirerande, jag håller på och drömmer upp en tre-fyra nya fotoprojekt redan, och jag funderar över min blog och mitt liv, som blivit så, ja, så fotografiskt ...). Ätit picknick i en trädgård och åkt tunnelbana och promenerat lite till. Och badat och läst. Och haft det bra.

***

I've had a couple of lovely days in Stockholm with Maria. We've taken walks, eaten a lot of Ben & Jerry's, played board games, watched movies, seen the Ed Ruscha exhibition at Moderna Museet and when Maria had to work one morning I went to the new Fotografiska museum (which was crazy inspiring, I've dreaming up a few new photo projects as we speak, and I'm thinking about my blog and my life, which has become so ... photographic). I had a great time.

the Cure | Plainsong

No comments :

Post a Comment