tråkigt, tråkigt



Jag har haft några dagar här hemma. Gömt mig undan regnet. Gjort ren mina vinterkängor och alla tangenter till mitt piano. Hanna har varit här på lunch, det var det roligaste. Bortsett från hennes besök har det varit tråkigt, tråkigt, tråkigt. Gläh. Jag som blir så sällan uttråkad (om än ofta rastlös). I ärlighetens namn tror jag det är för att jag saknar Viktor så mycket. Tur att jag ska träffa honom på söndag. (Men först ska Ida-Maria och Josef gifta sig!)

***

I've had a couple of days at home. I've been hiding from the rain. Cleaned my winter boots and all the piano keys. I had Hanna over for lunch, that was the best part. Apart from her visit it's been boring, boring, boring. Hate it. I get bored so seldom (though often restless). Honestly speaking I think it's because I miss Viktor so much. Good thing I'll be seeing him on Sunday. (But first Ida-Maria and Josef are getting married!)

Amiina | Bláfeldur

No comments :

Post a Comment