söndagen efter



09:50 Vaknar upp till detta. Inte så farligt som man kan förvänta sig faktiskt! Delvis på grund av att ...


09:54 ... jag också vaknar upp till detta. Är ju så förtjust i presenter. Jag hoppas att jag aldrig aldrig blir en sån där vuxen som inte tycker om presenter. Det är ju så himla fint och roligt. Att någon har tänkt ut något som de tror att jag kommer gilla och så får man det inslaget i fina färger, som man sen får gissa och klämma och öppna och få en överraskning och bli glad. Jag sparade högen och öppnade några om dagen hela veckan. Värt!


10:18 Morgonpromenaden i Trädgårdsföreningen.


12:55 Kilar bort till jobbet och övar piano en timme.


14:54 Fikar med Anna H.


17:22 Första repet med mitt nya band! Saxofonisten är dock inte ny eftersom han är den bästa jag vet, vill inte ha nån annan saxofonist. Det här bandet känns redan så himla guld, blir glad bara jag tänker på dem. Lovar att ni ska få höra snart!


18:24 Träffar på denna snygga kvinna och går en sväng.


19:09 Söndagsmiddag med familjen och premiär i bloggen för min brors flickvän. Hej Lisa!

Ulrich Schnauss | Suddenly the Trees Are Giving Way

No comments :

Post a Comment