den rosa festen



Ett dukat bord och en värdinna som öppnar paket. Det kan ju bara betyda kalas!


Bersa bor i ett hus med en fin och speciell cafélokal i etager, som hon hade lånat. Här står hon och välkomnar oss ned för trappan och där till höger har Karin satt sig till bords.




Och kolla vad tjusigt hon hade gjort med vimplar och alldeles rosa magiskt ljus! Jag gillart!


Titta vad fint! (Och för en gångs skull menar jag inte Jens (:)), utan Pers nästan helt nya dotter Emilia. Hur söt liksom! )





En massa fina körvänner var där (nu sjunger inte så många av oss i samma kör längre, men vi gjorde förr).


Och där sitter Jens och håller låda som vanligt. (Jag är ihop med en man som pratar mycket.) Vi åt supersmarrig middag och efterätt och kom tvåa i quizet. Sedan, vid midnatt eller så, var jag alldeles knastrött (jag hade inte varit lördagsledig på dagen utan hållit en sångworkshop på dagen och gått upp tidigt), så då fick vi ge upp och bege oss hemåt. Tack Bersa för festen!

Toto | Stop Loving You

No comments :

Post a Comment