våffelkalaset 2015



Ja, jag vet att jag upprepar mig varje år men satan i gatan vad fint det är att leva det här extremt lyxiga sociala livet som bara är helt smockfullt med grymma, roliga, vettiga personer. Ska aldrig sluta fira mina födelsedagar, nej aldrig.



Våffelbuffén fulländades i år av Goldbären och av lakritsgrädde (som jag kom på precis när kalaset skulle börja att jag ville ha, så jag bara hällde i någon matsked lakritspulver i hälften av grädden. Det var en strålande idé, måste jag säga). Men förstås kan lakritsgrädde, hur fantastisk den än är, aldrig ersätta glass på våfflor - endast komplettera glassen. :)

Det fanns en mängd olika varianter på våfflor:




Det fanns tjusiga vänner:











Det fanns en pojkvän åt mig:



(SNYGG!)

Det blev quiz:






Mattias tänkarmin:


Gabriellas tänkarmin:


Carolinas tänkarmin:


Lisas tänkarmin:


:)

Det blev fotobomb:


Och det blev bluesdans:


Så ja, ni ser ju; jag saknar ingenting.

No comments :

Post a Comment