annat som hände i april



April var en märklig månad som försvann fort; den innehöll en del roligheter men mest har jag längtat framåt och funderat på hur jag vill ha mitt liv i framtiden - som jag brukar göra när våren börjar bubbla inuti. Här är lite blandat skrufs jag fotade:




En lördagkväll var jag och Carro och Tove hemma hos Karin och pratade om livet.



En vanlig måndag på jobbet med pianotid och mellanmål.


På valborg var jag på fest i kollektivet i Krokslätt på temat "Kom som en sång". Jag visar bilderna först och skriver facit sedan, så kan ni få gissa vad alla var. :)





Fredrik var Paper Planes. Åse var Jag ska bli en byråkrat. Jens var Fever. Julia var Witch Doctor. Ellen var Maneater. Och Maggan var Tequila.
Över lag inte sämsta fest-temat jag har varit med om! :)

No comments :

Post a Comment