sen sist: det som inte är dans och jobb



Ja, vad har hänt sen sist egentligen? Det har ju varit drösvis med dansinlägg i bloggen, och mer ska det bli - jag var officiell fotograf på Swingin' Spring nu i helgen, och de inläggen har jag ju inte ens börjat med. Bortsett från dansen trappas intensiteten ned på vissa av mina jobb (där konserter och avslutningar redan har varit) medan det intensifieras på andra (där skolavslutningen ligger sent). Så man kan säga att det av mitt liv som inte har varit dans har varit svårt att fota; mycket elever som jag såklart inte kan lägga upp bilder på och sådär. Men här kommer några få ögonblick av fritid:


Jag var på Härlanda kammarkörs superfina sommarkonsert och njut i hela kroppen. Deras frasering, dynamik och hur de avslutar tonerna, det är perfekt. På det bra sättet.


Lunch + promenad med min bästis.


Alltså, den dagen jag kom på att jag kan ha saltlakritsströssel i min jordgubbsmoothie är min lyckodag! Jag äter detta varje dag. Det smakar som lakritsglass. Så gött.


Sen var vi på Bombay Palace och åt innan en danskväll. Jag är ju rädd för indisk mat (eftersom jag inte kan äta stark mat) men jag tycker att det är så himla gott samtidigt ... Så jag bad om att få den supermild och det fick jag, på riktigt! Första gången någon på en indisk restaurang har varit kapabel att göra någonting milt. Så bra.



Bluesledarmöte på Mios balkong. Vi smider grymma och seriösa planer inför hösten! Inget värre än att ta över världen med bluesdans, så ni behöver inte vara oroliga.

Gjermund Larsen Trio | Trøstesang

No comments :

Post a Comment