tove fyller år



I fredags fyllde Tove år och ställde till med kalas!


Trädgårdskalas med solsken


och riktigt god tårta.



Sedan blev jag för varm för att orka fota något mer (solen låg på bra frampå eftermiddagen) så då lade jag ned kameran tills det blev kväll, några hade gått hem och någon annan kommit, och det här stillebenet kändes så födelsedagsigt: Några öppnade presenter, öl och cider, skålar som vi snart ska äta pastamiddag i, basilika som vi ska ha till. Fint.


Glada människor!


När vi ätit middag blev det lite som efterfeststämning och det tyckte jag var så gött? Efterkalasstämning då alltså. När man kan sjunka ned i det fina umgänget och bara låta tiden gå. Det är det bästa.

Mer glada människor:








Glada och kära människor! (Carro fotade mig och Liam, tack för det Carro!)


Så småningom blev det dags att gå inomhus och då började vi av någon anledning spela Cards Against Humanity. Det var längesen! Och det är ju ett roligt spel när man spelar med folk som är rimliga i huvet. Annars går det ju inte. OBS, jag kom inte sist och är extremt nöjd med det. Och sedan, när kalaset hade hållit på i ungefär nio timmar tyckte vi att det var dags att gå hem.

Fyra människor och två fällstolar på en busshållplats vid midnatt, ett porträtt.


Tack finaste Tove för kalaset och grattis igen! <3

Mumford & Sons | Woman

No comments :

Post a Comment