bil + semla + film med katt


Söndagen i förra veckan såg ut såhär:


Övningskörde med min bästa vän och det gick så himla bra! Jag körde ända från mina föräldrar i Härlanda till Bäckebol via Centralen och över bron. På väg tillbaka råkade vi hamna på motorvägen av misstag och jag fick inte ens panik! Möjligen att jag råkade säga ett litet DU ÄR DUM till Johan. Men när jag lite senare bad om ursäkt för det sa han bara "jaha, sa du det? Ja, du säger ju grejer ibland som du inte menar när du blir rädd eller stressad". Det hade han liksom inte ens hört. Han har som ett sorteringsfilter på mina negativa känslor som gör att bara det jag menar på riktigt går in, det är så himla fint. Antagligen därför han klarade att bo med mig i fyra år. <3


Vi stannade och köpte en ny liten älskling till mig, eftersom min gamla gick sönder i höstas. Skrivare är bra apparater, för man bara trycker på lite knappar och så kommer det ut svinmycket fina färger ur dem. Nu ska jag färgknarka så himla mycket va.


Efteråt mötte jag upp Robin i stan för söndagsfika årets första semla.


Knivigt det här med mustasch kan jag förstå.


På kvällen var jag hemma hos Kristoffer och Andrea för filmkväll. Efter ett tag kröp ett lurvigt djur fram och lade sig i knät på mig. Det gillas.

Sara Bareilles | I Choose You

No comments :

Post a Comment