i veckan



Tisdag Brunch hos Anna. Vi är glada åt vädret, sällskapet, förmiddagen.


Den här vyn ligger framför mig när jag kliver av bussen utanför mitt jobb.


Torsdag På väg mellan jobbet och kören tar jag vägen genom Skatås istället för att gå raka vägen ned till vagnen. Vad som helst för att få vara ute i snön lite till.


Promenerar och fikar med denna fina man. Kommer att tänka på att om det inte hade varit för musiken hade vi aldrig känt varandra, vi är så fruktansvärt olika. Men vi började spela tillsammans när vi var femton och sedan dess har vi tyckt mycket om varandra. I Sebastians sällskap är jag alltid trygg.


Fredag Maria är i stan för ett möte över helgen och passar på att komma några timmar tidigare. Vi fikar och de där timmarna går alldeles för fort.


Lördag Är ju inte överförtjust i det spektakel som är Melodifestivalen, men med rätt sällskap är jag inte den som är den. Oerhört praktiskt att så många vänner delar kollektiv nu, för man behöver vara stämma träff med en av dem, och så får man fem till på köpet!

Sofia Karlsson | Valsen till mig

2 comments :

  1. Jag tycker extra mycket om tisdagsbilden. Den känns så vårlik, trots snön!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vilken av dem, den med Anna eller den med havet? Tack, i vilket fall. :)

      Delete