veckans frukostsällskap


"Vad bra du är på frukost, Kristin!" sa Tove. "Ja, någonstans måste jag ju kompensera för att jag är så dålig på mat", sa jag. Frukost är ungefär dagens bästa grej, och den blir ännu bättre tillsammans med någon man tycker om. I veckan var jag ledig och passade på att äta frukost med sällskap nästan jämt. Det är hur lätt som helst, bara att skicka mass-sms och be folk säga en tid de vill komma hit på, och så gör de det. Det är fint.

Förra gången jag gjorde det var i september. Då var det för att jag var så ledsen på morgnarna att jag inte kom upp ur sängen om jag inte hade sällskap att se fram emot. Den här veckan var det snarare för att jag är glad som jag ville dela mina morgnar med vännerna. Såhär såg det ut:


10 februari 07:30 | Karolina & Johan


Godmorgon!


Johan hade sin iPad med Viasat på med sig, så vi kunde kolla på anti-gay-OS till frukost. Hurra! Jag är så irriterad på att inte OS går på den vanliga teven.


12 februari 09:30 | Ellinor (på Steinbrenner & Nyberg)


Tårta till frukost. Jag bangar ej.


Efter frukosten gick vi på stan en bit och då passade jag på att fota Ellinor (för där vi satt och åt var det så fult ljus).


13 februari 09:00 | Anna (hos Anna)


Efter frukosten byggde jag myskoja under en filt tills klockan var halv ett eller så.


Anna var också mysig.


14 februari 08:30 | Karin


15 februari 10:00 | Tove

Frukost tillsammans. Jag kan rekommendera det.

Tiger Lou | Sell Out

No comments :

Post a Comment