hajksöndag



Mjuk morgon i vindskyddet. (Foto på mig av Daniel Hermansson.)


Det låg några högar och sov i skogen också.


Men inte så länge, för strax var det dags att tända frukostelden.


Lunchen åt vi på ännu en vacker utsiktsplats.


Alla! (Utom jag.)


Hajken avslutades på det allra bästa sättet, nämligen med bad. Vi hade sån himla tur med vädret att man inte kunde låta bli att tänka att det nog var meningen att man skulle ut på hajk den här helgen.


Tror nog att Björn för stå för hajkens sista bild. :)

Och nu, mina vänner, medan ni läser det här sitter jag på tåget norrut. Det är dags för årets fjällvandring; som jag längtat, som jag alltid längtar! Jag har preppat bloggen med inlägg, så titta in medan jag är borta, vet jag! (Och är det bara natur och sånt man vill titta på så är man välkommen tillbaka om någon dryg vecka, då det garanterat kommer svämma över av fjällbilder här. :)) Vi ses!

Eric Whitacre | I Thank You God For Most This Amazing Day

No comments :

Post a Comment