julbluesen 2015



I tisdags var det julblues!


Julblues är en fantastisk uppfinning. Det är som en vanlig tisdagsblues, fast man dansar bara till julmusik, och fikat är fantastiskt. :)


Kolla vilket underbart fikabord! Och kolla vilket underbart sällskap jag hade. :)



De här två små tomtarna var det som ordnade alltihop, bakade hela eftermiddagen och fixade i största allmänhet.



När någon råkade välta ned en ljusslinga kom vi på att det borde gå att drapera dem runt dansarna. Jag tog några bilder, men det var lite för mörkt och bakgrunden var inte så bra. Till nästa år ska jag göra en hel porträttsession med bluesdansare inlindade i ljusslingor, tror jag bestämt!


Jens och jag gav upp strax före midnatt (för det här var mitt i årets kanske mest intensiva jobbvecka), men jag kan tro att dansen kanske fortsatte en liten stund till. :)

Keb' Mo' | Jingle Bell Jamboree

No comments :

Post a Comment