några bilder från liseberg



Kolla här va! Såhär nöjd ser jag ut när jag får åka Hissningen*!

*En åkattraktion på Liseberg som egentligen (?) är till för barn, och som även pyttesmå barn får åka, men som kittlar superhärligt i magen! Jag älskar när det kittlar i magen!


I lördags tog jag nämligen med mig min älsklingsmänniska till jobbet för att hinna utnyttja personalförmånen "åka allt gratis varje dag på säsongen" lite innan min arbetsdag började.



Vi hann dessutom äta glass. Detta med att Göteborgs enda Ben&Jerry's-glassbar ligger inne på mitt jobb? Jag är inte missnöjd med den saken.


Det har ju varit riktigt skruttigt väder med regn och allmänt ruschlig stämning mest hela julsäsongen, men mellan skurarna glittrar Liseberg ändå allt vad det kan.


Och här har vi mig på jobbet dessutom!

Idag jobbar jag min sista dag för i år (förra året jobbade jag i mellandagarna också, men då har jag ju annat för mig i år). Det känns tokigt att den här tiden har gått så fort, men det ska bli rätt gött att slippa vissa av de tjatigare hitsen i vår repertoar framöver ... tills nästa år i alla fall. :)

No comments :

Post a Comment