håkan, grill och en liten rödtott i juni



Just ja! Det hände ju en del andra grejer i juni också!


Till exempel Håkan Hellström på Ullevi. Det var fett.


Först tänkte jag ändå inte att det skulle bli euforiskt. Tills Thåström kom in och sjöng Men bara om min älskade väntar. Då ville jag smälta bort.


Och efter det var det bara att åka med det där galna Håkan-tåget. Hade inte velat vara utan den upplevelsen. (Egentligen vill jag kanske helst säga att inget slår Håkan på Liseberg 2001, men eftersom hälften av nutidens Håkanfans knappt kunde gå vid det laget var det inte något jag vågade säga högt ...)


Arenagolvet efteråt.


Och här är vi! Trötta och matta men glada.


En annan dag och grillning i trädgården.


Johanna gör i ordning wraps till vår Londonresa vid sådär klockan tjugo i sju på morgonen. :)


Frukost på burk sista dagen i London ...


... och frukost på Brogyllen (mynta i smoothien! Det var störtgott, jag måste komma mig för att testa det) dagen efter.



Jens och jag var där för att träffa den här lilla skrutten och hans föräldrar.


Föräldrarna kom visst inte med på bild, men det gjorde jag! Dock ej som huvudperson, för hur kan man vara huvudperson när man har en sån här liten rödhåring i knät?


Lyckad frisyr! Hurra!


Och så avslutar vi bloggposten med min favoritsnygging och lite väl uträknad produktplacering (Råda Gelato = bäst glass i stan!).

Thåström | Men bara om min älskade väntar

No comments :

Post a Comment