en fin helg strax före jul




Veckorna före jul var märkliga. Det hände så mycket som var roligt och fint och juligt, och sedan hade jag tre dagars PMS av sorten då jag är superledsen hela tiden och tycker att jag är toksämst på allt, och sedan gick PMS:en över men jag tyckte ändå att jag var ganska sämst på det mesta? Sedan hade jag en väldigt fin helg, och efter det kom tre arbetsdagar då jag seriöst ville slå ihjäl alla som pratade med mig för att jag var så trött på det. Och sedan fick jag jullov och då blev jag ögonblickligen mycket lugnare. Håhå jaja! Här kommer i alla fall några bilder från den där fina helgen - veckan som föregick helgen hade jag inte alls någon särskild lust att fota.



Pappa och jag var och köpte granar. Vi fick tag i två suuuperfina, täta, vackra granar i år.


Samma kväll var jag på julfest med Amanda.


Alla behängde sig med glitter,


åt förfärligt god grekisk mat,





sjöng ganska mycket vid bordet,



och lekte allehanda tramsiga och otramsiga lekar samt framförde pinfärska julhits skrivna på en kvart. Precis som på alla bra fester alltså.


Dagen därpå var det lördag och dans och ingen mindre än Christoffer Johansson spelade.


Fikabordet såg ut såhär.



Jag dansade knappt alls under kvällen. Men det var det många andra som inte heller gjorde. Jag tror att jag tillbringade hela Christoffers sista set med huvudet i Johannas knä i soffan. Men då var å andra sidan klockan halv fyra på natten, så det må väl vara hänt.

Mer julbilder kommer, må ni tro! :)

No comments :

Post a Comment