första veckan i december



December började med att jag och resten av the Sky is Crying åkte till Stockholm för att spela till bluesdans. Precis som förra gången vi var där var det så. Himla. Kul. att jag typ sprack av glädje, kärlek och inte en så liten del stolthet - tänk att jag har varit med om att skapa något som bidrar till så här fin energi och stämning liksom?! Och folk är så fina i dansscenen över lag, kommer fram och berömmer så att jag blir alldeles uppblåst! Ja hjälp vad fint det var.


Av alla konstiga "loger" jag har bytt om i så tillhör nog ändå keramikverkstad den ovanligare sorten. :)


Dagen efter åkte vi hem igen, och jag bytte raskt miljö, för det var dags att gå ut och äta middag. Det är så sällan vi får till att träffas allihop (även denna gång fattades tyvärr en), men när vi väl gör det är det alldeles förfärligt trevligt.




Vink vink! (Jag suddade ut en kusin som inte vill vara på bild på internet, för resten av bilden är ju så fin.) Släkten va!


En osedvanligt trött och grinig dag mitt i veckan karvade jag ut lite tid för att sitta vid köksbordet och pyssla, bara för att samla ihop mig lite och "unna mig".

Sedan kom en sån där morgonpromenad som gör allting värt allting:








Kolla bara dimmman!


Sedan hade min alldeles egna kör terminskonsert. Titta, jag fick present! Det gör mig så himla chockad när jag får det. Folk har ju liksom betalat för att sjunga i min kör och så får jag ändå present? Och dessutom ett jättefint verbalt tack från kören för den här terminen. Åh, jag var så rörd. De sa att jag sprider glans över tisdagkvällarna med min energi och entusiasm och kunskap. Tänk det!


Ett himla fint gäng faktiskt.



En annan dag eftermiddagshandlade jag med min lilla mamma, som jag brukar.


Utsikt från jobbet.

Och sedan var det slut på den allra första decemberveckan! Men det kommer snart mer bilder, för i december händer allt som är roligt på en gång, tycker jag.

Jessie J | Man With the Bag

No comments :

Post a Comment