julblues och suddiga julljus



Julen i mitt liv är som ni märkt ganska lång, och åt det är jag mycket glad. Veckan innan jul hände det (förutom några stressiga sista dagar på jobbet, och sedan det underbara jullovets inträdande) några fina juliga saker. Till exempel hade vi julblues som vanligt (fjärde året nu tror jag?) och jag var glad åt de här två vännerna. Om det inte hade varit för bluesen hade jag inte haft de här två, tänk det!


Gott fika, snygg man.



De för julbluesen obligatoriska snutt-bilderna.


Sedan var det plötsligt dagen innan julafton och Jens och jag gick på Jul på Liseberg. Lite bisarr känsla att vara ledig på sin före detta arbetsplats, men rätt skönt. :)



Här fotar jag utsikten i skuggan av mig själv. Det blev ganska fint.


Vi tittade på isshowen, som jag tycker mycket om varje år. Men vi kom dit lite sent, så vi hamnade för långt bak för att jag skulle kunna ta rimliga bilder med mitt vardagsobjektiv.


Har ej tröttnat på den gamla trenden med suddiga julgransljus. Vissa saker håller jag fast vid. :)


När vi kom hem på kvällen klädde jag vår världsbästa underbara gran medan Jens grejade med julklappar till sent på natten.


Precis som det ska vara.

She & Him | Christmas Memories

No comments :

Post a Comment