wcj:s julfest




I lördags var det julfest på WCJ, min dansförening. Det ville jag inte missa! Dubbla band, superfina dekorationer, mysig stämning, massvis med folk (och jättestort följaröverskott). Jag var inte inställd på att festa hela natten eftersom jag hade giggat i Stockholm kvällen innan och ganska nyss kommit därifrån (mer om det senare), men det fyllde på med god julstämning att bara vara där några timmar.



Gentlemen & Gangsters spelade och jag tänkte att jag skulle försöka få någon bra bild, men mitt medan jag stod där med kameran kände jag bara ... näeh, jag har ändå fotat dem många gånger, jag orkarnte. Så jag fotade julgranen istället :)


Big Apple, den förbaskade rutinen som jag aldrig lyckas lära mig. Gnöl! Jag kanske borde ha det som enda nyårslöfte? Mål för 2017: lära mig Big Apple. Ja, varför inte.


Det fanns en fotohörna! Jag fotade Ida, som hade den enligt mig bästa utklädnaden (julfestens tema var för övrigt "legendarisk"), och hon fotade oss.


Gissa vem Jens var? :)



Jag var så impad över allt jobb som julfestkommitén lagt ned och alla fantastiska upptåg och dekorationer! Hurra för ideella krafter med skojiga idéer och driv! Personligen tycker jag ju att det inte kan vara för lite juligheter. Bring it on bara. :)

Benny Goodman | Winter Weather

No comments :

Post a Comment