annat som hände i januari




Januari! En månad som, liksom december, både bara försvann, och innehåll så väldigt, väldigt mycket. Det där med tiden. Förutom att jag alltså var i England och så, hände också detta:


Torsdagsfikade med Johan som vanligt (det här var innan Gabriel föddes, nu är ingenting som vanligt :)).


Hade möte med Blues Gardeners. Hittills har jag nog bara visat bilder där vi kramas och dansar och sånt på mötena, men egentligen ser det mest ut såhär när vi sitter och planerar våra stordåd ...



Morgonpromenaderna var sjukt fina där i januari.


Jag höll blueskurs med Kyle en hel helg! Det är så nedrans kul att hålla kurs med Kyle, för jag tycker att jag själv lär mig mer än vad jag lyckas hjälpa deltagarna att lära sig. :) Vi var lite småtrötta på söndagmorgonen, därav denna gullebild.


Senare samma dag var det balboa boost och Kate tyckte såhär om att bli fotograferad. :)


Sen fyllde någon 30! Vem var det som fyllde 30?!


Det var en av mina allra mest älskade personer.





Och Jesper och Carro och Henrik och jag var där för att äta tårta och fira att Anna nu går in i det bästa decenniet av dem alla och det decennium där allt händer och allt är roligast!

ur Matilda the Musical | Quiet

No comments :

Post a Comment