också i mars



Mars. Hjälp vad det snöade i mars. Jag tillhörde de som inte stördes av det. Våren kommer när den kommer.


En måndagkväll tillbringade jag hemma i Annas soffa


och på väg därifrån mycket senare sörjde jag att jag inte bor i stan, på promenadavstånd från allt, längre. En sådan här natt hade jag trivts med att promenera hela vägen hem. Ej ett alternativ om man bor i Utby.



En annan dag i mars hade jag min andra Anna hemma på besök



och så snöade det lite mer.



En helg i mars var jag inte bortrest! På lördagen var det dans, men jag ville mycket hellre sitta och prata med mina vänner (mest i köket där det bästa hänget på alla fester alltid är, känt sen gammalt) än både dansa och fota, så det blev bara de här två bilderna.


Och på söndagen hade jag Karin och Tove över på middag.


Och med middag menar jag pizza.



Det var så himla strålande trevligt att träffa dem!

Axwell /\ Ingrosso | Something New

No comments :

Post a Comment