god mat och fina miner



För två veckor sedan hade jag en snabb helg i Göteborg. Jag var där för en helgworkshop med min ena popkör, men hann träffa några av de bästa personerna också. Jag gick ut starkt på fredag morgon med frukost med Lisa.


Såhär fint hade hon gjort. Lyx att få sätta sig vid detta frukostbord!



Samma kväll fick jag sätta mig vid ett annat lyxigt bord. Carolina fyllde år och ställde till med middag, och alla dessa vackra personer var där:








Tack Carro, och grattis på födelsedagen igen! Det var precis den fest jag behövde.


Och kladdkakan var också jättegod.





På lördagen efter jobbet var det dans. Jag hade en så oväntat (!) fin danskväll på hemmaplan. De här tjusiga minerna från Lisa, Kate och Karin får representera kvällen. :)


Och sedan var det måndag och jag DJ:ade på Forum och hann knycka några kramar från Fia. <3

Harry Parry | Softly, As in a Morning Sunrise

No comments :

Post a Comment