instagram


Kolla jag har en iPhone! Johan fick en ny av sitt jobb så jag fick hans gamla. Vilket kom mycket lägligt eftersom min gamla höll på att falla i bitar. Det är skojigt att ha en iPhone. Det roligaste är Instagram. Jag tycker att ni alla ska skaffa det och sedan följa mig där, kristinladstrom heter jag. Det är som Twitter fast med bilder, kan man säga, och alla bilder blir fina, kolla bara! Här är senaste veckan:


Cupcakes jag köpte till Viktors födelsedag + fin Viktor


Daniel måste bli färdig med sin stickning före jul + slut på cupcakesarna


Jag på min plats i logen + stjärnor som hängde i fönstret på blues nighten i lördags


Bandet på bluesnighten spelade till halv två och jag ville aldrig sluta dansa + äkta blues night-stämning


Susanna i operakostym före sista föreställningen + scenografin


Hejdå scensminklådan! Det var trevligt att träffa dig, jo faktiskt + tack älsklingar för blommorna!


Johan smälter socker till pepparkakshuset + pepparkakor och panforte passar bäst i det ljusblå fatet


Världens finaste pepparkakshus + adventsljus


På väg till tisdagens körfest i regnet + vår prima körfestvärd, David

Om någon timme åker Viktor och jag till Södertälje där hans syster bor och firar jul med hans familj (alla ska vara där, tre syskon med familjer och flera föräldrar dessutom). Jag har aldrig firat jul utan min egen familj så jag är spänd och förväntansfull. Jag har i alla fall mutat Viktor att inte dricka någon julöl så att han kan köra mig till midnattsmässan, det är det viktigaste.

***

Look, I have an iPhone! Johan got a new one from work, so he gave me his old one. Which was quite timely since my old was one falling apart. Follow me on Instagram, I'm kristinladstrom.

In a few hours Viktor and I are going to Södertälje where his sister lives to spend Christmas with his family (everyone will be there, his three siblings with their families and several parents too). I've never celebrated Christmas without my own family so I'm a little nervous and excited. At least I've bribed Viktor not to drink any Christmas beer so he can drive me to midnight mass, it's the most important thing.


Anúna | the Wexford Carol

No comments :

Post a Comment