lösryckta bitar från tre dagar



Här är jag mitt i sminket innan kostymrepet i torsdags, pre-lösögonfransar, läppstift och lite annat ditt och datt. Och med håret i klämmor förstås.


I torsdags var jag och Åse på Popkollo-livekaraoke på Henriksberg. Det är ju värt att stötta en god sak och det var trevligt och så, men det kändes lite för mycket som att vi hade hamnat på någon annans hemmafest, där alla kände alla utom vi och allt var väldigt internt. Det var lite synd.


Vi (jag) hade ingen lust att gå hem ensam så sent, så Åse sov hos mig. Vi har inte hunnit ses på flera veckor (!) så det var skönt att äntligen få lite kvalitetstid. Morgonen efter betraktar hon utsikten från mitt sovrumsfönster.


Sen åkte jag till Arvika och blev så fort jag kom dit inkastad i en bowlingrunda med Viktors trevliga klasskamrater. Jag var bättre än jag trodde!


Och sen vi kom hem från den i fredags kväll har vi bara lämnat sängen för att laga mat och göra popcorn.

No comments :

Post a Comment