helgen v. 19



På fredagskvällen hade vi som sagt gig med Amanda i en elegant trappa i ett elegant hus och jag var förkyld och glad.


På lördagsmorgonen kom Anna H hit och åt frukost med mig. Hon hade med sig smoothiegörare och smoothieingredienser och bageribröd! Himla lyxigt. Jag älskar smoothie. Men har ingen smoothiegörare.


Söt är hon också och bra att prata med om.


Sedan övningskörning med denna älsklingsperson. Har inte kört på en månad på grund av Italien och annat, men det gick ändå jättebra! Startibacke!


Sen blev jag kvar i mina föräldrars trädgård en stund när vi hade lämnat bilen.


På kvällen var jag på Stora Teatern där musikhögskolans musikaltreor gjorde Into the Woods. Den var inte så bra. Men alltid en fröjd när dessa snygga människor spelar.


Efteråt nattfikade jag med min andra favoritperson.


Söndagsfika på fina café Overlock, där Lisa jobbar.


När Lisa hade slutat gick vi hem till fröken och herr Björkman och åt pizza. Det är alltid lika trevligt och jag känner mig alltid välkommen. <3


Och sedan åkte jag och Johanna till dansen där det var balboa-tedans, hurra! Hinner alltid glömma mellan varven hur roligt det är att dansa balboa. Samt hur mycket man får snurra om man dansar i en kjol med bra vidd i.

Kate Rusby | I Wonder What Is Keeping My True Love This Night

No comments :

Post a Comment