verona dag 4: mantova



Fjärde dagen i Italien tog vi tåget till grannstaden Mantova för att ha konsert i en kyrka och, skulle det visa sig, ha det så himla fint och gött bara. Se själva:


Det var lyckligt att gå runt i denna stad och sedan få springa över torget undan regnet. Om möjligt ännu finare än Verona.


DEN HÄR PIZZAN. Är bland de godaste pizzor jag ätit i mitt liv. Haha, jag blir helt full i skratt av att tänka på hur sjukt gott det var. Buffelmozzarella, champinjoner och tryffel(olja). Alltså tryffelolja. PÅ ALLT GENAST.


Här är kyrkan vi hade konsert i. Så vackert, så ljust.


Hur är man så snygg som denna kvinna? Alltså jag fattarnte?!


Dagens glass.


Och en hemfärd framemot kvällen, med en version av Sleep som några började en bit längre bort i tåget och som långsamt spred sig längs med hela kören (det var ett ganska tomt tåg, så jag tror inte att någon blev störd). Det var mycket, mycket vackert.

No comments :

Post a Comment