vakna i vindskydd


Godmorgon! (Det här är morgonen efter den här dagen och kvällen.)


Jag frös rätt redigt under natten, hade en alldeles för sval sovsäck. Men så fort vi vaknat och jag lite ynkligt svarat "jag fryyyyser ..." på de andras soliga godmorgon, var det problemet löst. Jag blev inbakad i en flerpersonerssked och var varm rakt igenom på några minuter. Det är bra med kroppskontakt. :) Och: i samma stund som jag blev varm, var den frusna natten helt borta och allt var värt det. Är det inte märkligt?


Kan ju inte riktigt fatta att ingen av de här personerna fanns i mitt liv för ett år sen. <3


Det vankas frukost!


Allas miner på den här bilden. :)


Det är så gott att äta ute. En macka kan vara det bästa som finns om man får äta den ute.


Sedan packade vi iväg och gav oss av hemåt. Idag var det bara tjugo minuter till busshållplatsen.


Och här sitter folk och väntar på bussen efter världens finaste utehelg.

No comments :

Post a Comment