verona dag 2: förmiddagen



Detta till frukost varje dag i nästan en vecka. Så underbart det var att komma hem till fil, frukt och branflakes sen!
Uppdatering: Alltså, jag älskar ju socker och var rätt nöjd med att äta denna frukost. Annars hade jag väl inte. Men borta bra, hemma bäst i det här läget.


Vi hade fri lek ända till klockan fem, och vädret var underbart. De som var färdiga med morgonbestyren samtidigt drog ut på långpromenad. Såhär såg det ut:


Efter ett tag behövde jag vara själv och sa hejdå till det gänget. Kollade på utsikt och sånt:


Och ganska snart hörde jag glada "Hej Kristiiin!"-rop från ovan. Där stod ett annat gäng uppställt så lämpligt på rad att jag blev tvungen att dirigera En vänlig grönska där nerifrån.


Klättrade upp till dem och fotade lite.


Men efter en stunds sällskap skulle de vika av åt ett annat håll.


Ganska precis då sms:ade Hannah och undrade var jag var. Det visade sig att vi var på samma gata (!), så vi tog en fin, lång parkpromenad högt uppe på kullen.


Så himla fin stad detta! Sedan tog vi oss ned från kullen och det blev eftermiddag, men det får bli ett annat inlägg.

No comments :

Post a Comment