impro & frozen daiquiris



Sedan jag kom hem från England har jag i stort sett gjort två saker: Försökt få ordning på terminsstarten med all den administration och planering som det innebär, samt försökt se så mycket av mina finaste personer som jag bara har kunnat. Jag började dagen efter jag kom hem, med en fredagskväll hos Carro.






Detta är ett oerhört fint gäng människor och jag önskar att alla hade det så bra som jag har det ifråga om inspiration, klokskap, stöttning och allmän rimlighet i kompiskretsen. <3



Dagen efter spelade Anna impro med Primalimpro på 2Lång. Det var prima.




Jag var där med Karin, Tove och Elam, som också var nöjda.


Efter föreställningen var det alldeles för varmt och kvavt för att stanna och titta på mer saker (det var under Kulturkalaset, så det hände lite allt möjligt den kvällen). Istället begav vi oss ut i småregnet på jakt efter cocktails.


Vilket vi hittade i form av en kanna frozen daiquiris på Street Life.


Det var så hiiimla gott.


Och ett par dagar senare tillbringade jag dagen med de här två gullgrisarna.


Det är så grymt att umgås med Gabriel. Han är liksom så himla rolig och jag känner igen mig så mycket i honom. T.ex.:
- Kan ej äta om det är för mycket/ något nytt som händer i rummet, för då blir man distraherad och måste kolla på det
- Frukt är det godaste och all mat till alla mål borde egentligen vara frukt hela tiden
- Ibland har man intensiva och viktiga känslor som spiller över när man minst anar det, utan att man nödvändigtvis har ord för dem.

Solange | Cranes in the Sky

1 comment :

  1. Så lika de är, far och son! :) Plus: Hurra för att du har uppdaterat - det är ljuspunkt i min jobbdag. Tar ofta pauser och ser om det finns något nytt. Särskilt roligt för att våra liv består av så olika saker!

    ReplyDelete