tove fyller 30!




Hurra, Tove fyllde år! Och vi var ju inte de som var de.


Hennes familj hade hyrt en stuga på Orust i en vecka, och på födelsedagen blev det överraskningsfest. Då hade jag med lyckat resultat ljugit Tove rakt i ansiktet gällande planerna bara tre dagar tidigare, vilket jag var mycket nöjd med.




När vi kom dit mitt på dagen började vi med smarrlunch.


Det fanns en miniatyrgäst också!


Jag är inte helt säker på vad vi skrattade åt här. :)


Efter lunch gick jag och lade mig en stund. Jag hade sovit förfärligt dåligt, och bland mina vänner är det ingen som ser ner på om man behöver sova middag mitt på en fest.


Två timmar senare när jag dök upp igen hade det mulnat och blivit lite mer human temperatur.






Frampå eftermiddagen spelades det kubb





och fotograferades hejvilt. :)


Sedan blev det middag!


Så himla gött.






Så fina människor.


Och där är jag!


Sedan öppnade den här fina cocktailbaren (en sån ska jag ha på min nästa fest, med en massa färg och goda recept)



och lite senare kom det upp fina bilder som dekoration. Hittar ni gruppbilder från midsommar 2016? En riktigt rimlig midsommar som man kan beskåda här.


Sedan hade vi femkamp som Anna hade ordnat, men då tog jag bara den här bilden eftersom jag var upptagen med att till exempel vika pappersflygplan och spotta godis. :)


Och så gjorde jag mig en supergod Elderflower Sour, och sedan blev det mörkt och till och med kyligt ute, så då kröp vi in i uterummet med filtar och drinkar och sällskap.


Morgonen därpå vad jag trött och mild och glad och fotade bara min frukost, för den hade så fina färger. Tack för den här strålande festen!

Steget | Såna som du

No comments :

Post a Comment