bertil & maria // bröllop i göteborg



I slutet av juli hade jag äran att fotografera Bertils och Marias bröllop vid Delsjön. Jag älskar utevigslar, och platsen de hade valt var superfin - under en stor, vacker ek. Symboliken med eken togs upp på ett väldigt vackert sätt av värdarna under vigseln. Och dessutom närheten till sommarskogen och den här ljuvliga grönskan ... Det var ljuvligt. Men nu ska jag sluta prata innan jag blir helt sentimental (fast det är ju tur att jag gillar bröllop så mycket eftersom jag nu har det jobb jag har), och visa mina favoritbilder från dagen istället:










Jag har ju mer eller mindre vuxit upp kring Delsjön, men ändå aldrig varit vid den här stugan, Kolmaden, förut. Det är så roligt att få se nya platser som fotograf!












Tack för att jag fick vara med och dokumentera er dag, Bertil och Maria!

Här hittar man min bröllopsportfolio: http://kristinladstrom.se/brollop/

No comments :

Post a Comment