weddings, weddings!



Weddings, weddings! The first three are from last Sunday, when we rehearsed the songs for Stina's and Andreas' wedding in September. I had so much fun that day, and I adore that photo of Kristian and Karin, who like me will be singing one song each.

The next two are from yesterday. I've known Adam since I was about eleven, and I was happy to be able to be there yesterday. Even though I don't see Adam & Lina a lot nowadays, I adore them both.

the Books | Smells Like Content

4 comments :

  1. Jag förstår din kommentar där om att när väl ljuset eller ögonblicket är rätt så gör en fotograf allt för att få sin bild...

    Helt underbart fina foton på L&A!s

    ReplyDelete
  2. men tack, vad snällt sagt! (trevligt att bli förstådd, när man armbågar sig fram som jag gjorde ... :))

    ReplyDelete
  3. Jättefina bilder på Adam och Lina! Du kan alltid extraknäcka som bröllopsfotograf om du behöver cash eller har en stund över! :-)

    ReplyDelete
  4. hihi, tack! det skulle jag gärna göra, men det finns tyvärr många som vill. tills vidare får jag nöja mig med mina "egna" fyra bröllop om året :)

    ReplyDelete