höstlovspromenaderna



Det snöstormar ute och jag kunde inte vara lyckligare. Jag köpte nya varma vinterskor i fredags och myser till fullo både ute och inne. Men jag njöt nästan lika mycket av förra veckans höstlovspromenader, som ni ser på bilderna. Så gott jag kan försöker jag komma ut och gå medan det fortfarande är ljust, inte för att jag mår dåligt av mörkret (tack och lov) utan för att det känns så friskt, och för att det är så roligt att fotografera. :)

***

There's a small snowstorm outside today and I couldn't be happier. I bought new winter boots on Friday and I feel cozy from the inside out. But I enjoyed last weeks autumn walks, as you can see on the photos. I try as much as I can to take a walk will there's still daylight, not because I mind the darkness (thank goodness) but because it feels so fresh, and because it's so much fun to take photos. :)

Arvo Pärt | Agnus Dei ur Berlinermesse

3 comments :

  1. Och du är GRYM på att fotografera också.

    ReplyDelete
  2. Åh men tack! Vad roligt att du kommer förbi också! :)

    ReplyDelete
  3. Det var visst inte en brygga, det var en bänk. Det är den jag menar, den med linan som hänger ner i vattnet. :) Lägg till den i utställningen, genast!

    ReplyDelete