annandagar nyår



En del av tjusningen med nyår är ju att man kan fortsätta i några dagar extra. Och det bestämde vi oss rätt tidigt för att vi ville: Helt enkelt utöka det traditionella nyårsdagshänget i två dagar till.



Så alla sov över några dagar till, och så såsade vi omkring i Trevliga Trions högkvarter mestadels iklädda våra julpyjamasar, och hade det bara så himla gott. Detta gjorde vi:


Åt frukost


(GÖTT)


Såsade i allmänhet


Tittade på saker - här tror jag att det var den helt magiska Peter Pan Goes Wrong. Jag fullkomligen vred mig av skratt; känns som att denna har potential att bli en nyårsklassiker för Trevliga Trion med bihang.



Lekte charader


Kramades i allmänhet (kolla min fina blomranka som Michael målade längs hela min arm! Den blev längre sedan, men jag fick ingen bild på hela)


Spelade RoboRally


Åkte till måndagsdansen för att ta en svängom, eftersom dansabstinensen hann bli stor efter Snowball. Presenterade Michael för min andra australier, Kate, som då visar sig vara hans första danslärare någonsin. Här går man och tror att Australien är stort?


Kvällsmat i sängen


Mer frukost


Kollade på lite mer grejer: Invitational Mix n' Match från Snowball ... ja, som vi alltså precis hade varit där och sett live några dagar innan, men det var liksom så jäkla bra att man måste kolla igen


Vi hade sinnessjukt mycket godis och chips hela tiden


Och en av dagarna hade vi Back to the Future-maraton och klämde alla tre i rad, alldeles perfekt sysselsättning för en annandag nyår.






En promenad hann vi med medan det var dagsljus också.

Kort sagt: Det var gött.

Vanessa Carlton | A Thousand Miles (Live Acoustic)

No comments :

Post a Comment