abisko - nikkaluokta pt I



I'm home now, back from a hike that has been - I don't know a good enough word for what it's been, amazing won't do. I love, love, love walking in the north of Sweden and intend to do so every year, as long as I can afford it and my legs will carry me. Of course it was difficult too, that day when it rained the whole day and I had put the wrong clothes on and I was wet and cold and tired the whole day, and then when my foot and knee started hurting ... But it is so worth it.

I'm going to try and not torture you with the same amount of photos I had after the Rome trip, but since my heel and knee are still hurting and I am a little stuck in this apartment (not that I'm complaining - I'm watching movies, learning to play the trumpet and totally enjoying myself), nothing much happens, so this is what I have to post, for now. :)

Cake | You Turn the Screws

3 comments :

  1. jag säger fler bilder! Det enda dåliga är att jag inte är med på en enda av dem, men jag får väl skylla mig själv.

    ReplyDelete
  2. oh, vi ska också gå abisko-nikkaloukta i mitten på augusti. vilken väg gick ni? kungsleden eller genom lapporten?
    ser ut på bilderna som ni hade det fantastiskt i alla fall, du får för min del gärna lägga upp fler! :)

    /anna-karin

    ReplyDelete
  3. hihi, vad kul att ni vill se fler bilder!

    maria: vi ska gå nästa år också! jag är helt hooked nu och har lärt mig massa bra grejer som kan bli ännu bättre till nästa gång. du får gå med då!

    anna-karin: vi gick kungsleden, bodde i stugor - lyxigt och bra på alla sätt och vis. ja, vi hade det fantastiskt, hoppas ni får det jättefint också!

    ReplyDelete