finfin dag + förkylning



Jag har haft en finfin dag med stadspromenad och lunch med Maria och sedan inspelning med Per, men nu när jag kom hem hann jag knappt sätta mig ned innan huvudet började värka och bihålorna ömma. Plötsligt make:ade det sense att jag hostat hela eftermiddagen. Jag har egentligen inte tid att bli sjuk (i vanlig ordning), men jag har varit så knasglad de senaste dagarna att det inte gör mig något (jag vet - den här veckan har varit lite upp och ned!) (oroa er inte, jag ska berätta snart).

***

I've had a lovely day with a walk downtown and lunch with Maria and a recording session with Per, but when I got home I barely had time to sit down before my head started to ache. Suddenly it made sense that I've been coughing all afternoon. I don't have time to be sick (as usual), but I'm been so crazy happy these past few days that I don't really care (don't worry, I'll tell you about it soon).

Pluskompis | Hej Mia

No comments :

Post a Comment