helg med bönegruppen



Tjipp! Igår kom jag hem från en tokbra helg med min gamla bönegrupp från SVF. Denna gång var vi hos Per i Stenungsund (jaja, jag tog vägen om Trollhättan i två dagar "på väg" hem också - prisat vare Regionen Runt!). Helgen innehåll ungefär vad helgerna med min bönegrupp brukar: mat, prat, spel, promenader och tomtesmyg. Allt man behöver för att fungera som människa, alltså. Och så åkte vi ut till Pers föräldrars gård som ligger några mil utanför och tittade på djurbarn (kobarn, fårbarn och kattbarn). Jag är inte ens en djurperson, men då smälte jag lite (Karin tog bilderna på mig)!

***

Yesterday I came back from a great weekend with my old prayer group from SVF. This time we were went to Per in Stenungsund. The weekend was mostly what weekends with my prayer group usually are: food, talking, board games, long walks and tomtesmyg (the most amazing game in the world - I doubt there is an English translation?). So basically everything you need to function. :) We also went to Per's parents to look at animal babies (cow babies, sheep babies and cat babies). I'm not an animal person normally, but these made me melt a little (Karin took the photos of me)!

No comments :

Post a Comment