london dag 4



Vär fjärde dag i London gick de andra iväg till Madame Tussauds, vilket jag inte var så intresserad av. Istället tänkte jag gå till Tate Modern, som jag ju är intresserad av. Men det hände inte. Det som hände var att jag fick en massa gråtångest istället. Så jag stannade på hotellrummet och skypade med Johan. Och sedan när jag var färdig med det tog jag en långpromenad.


Frampå eftermiddagen hade vi stämt träff på Kensington Palace Orangery för att dricka afternoon tea. Och oj oj oj. Jag säger då det.


Man fick alltså ett sådant här trevåningsfat per person. Med små smörgåsar med goda saker i, scones med sylt och clotted cream, och tre små perfekta bakelser. Och så bara satt vi där i timmar och hade det så fint. Detta, mina vänner, är det goda livet.


Bra hårdag!


Sedan fotade jag inget mer den dagen, för på kvällen firade vi Annas födelsedag lite mer och då orkade jag inte ha kameran med mig. Dessutom var det för mörkt på restaurangen. :)

No comments :

Post a Comment