honung, dimma och snö

Det har varit ett par fina veckor, trots terminsstartsoron jag skrev om. Till exempel detta:


Jag ville se vilken honung som gjorde godast honungsvatten av de två sorter Jens hade hemma. GISSA om Akaciahonung vann.


Det här vädret när jag väntar på bussen till jobbet.


Och sedan, bara några dagar senare, det här vädret hemma hos mig i Vasastan.


Övningskörning för första gången sedan juni och massor med snö på det. Jag slirade i en backe när vi övade start i backe och bara löste det hur lugnt som helst. Hjälp vad stolt jag blev! (Och Johan med, bästa känslan när man märker att han på sitt lågmälda sätt bara sitter bredvid mig och skickar ut en massa varm stolthet.)


Och i lördags sms:ade Sofia och undrade om vi ville komma på middag. Det ville vi förstås gärna.

Johann Sebastian Bach | Jesus bleibet meine Freude

No comments :

Post a Comment