pubquiz & farvel i oktober

Förutom allt det andra i oktober, hände också detta:


4 OKTOBER Ole Andreas lagar mat hemma i köket, alldeles innan han flyttade från huset, bu. :(



13 OKTOBER Frukost med Anna på Oizo, hemma i vår del av stan. Kålltorp <3


14 OKTOBER Fint på hösten del 1


15 OKTOBER Fint på hösten del 2




20 OKTOBER Farvel hade releasekonsert på Nefertiti och det var mycket fint och bra. Det var för länge sedan jag var där! Det stod en massa mickar i vägen överallt (fast jag smög mig närmare) så dessa foton var de enda jag fick på bandet.


Också himla fint att träffa sådana vänner som Johan igen, det var länge sedan sist.


På väg hem på natten var det mycket mörkt och höstigt.



22 OKTOBER Ett litet extra födelsedagskalas hemma hos mina föräldrar. Vad vill du ha för fika? undrade mamma. Mjuk chokladkaka som du har bakat och havtornskaka som du har bakat, sa jag. Jag har väl mina favoriter.


31 OKTOBER Quizlaget Mårrans Vänner återuppstår från en lång vila! Jag har mycket länge haft planer på att införliva Fredrik i mitt och Mattias och Lisas quizlag ...




... och det gjorde jag ju alldeles rätt i, för vi VANN! Hur sjukt?! Jag har aldrig vunnit ett pubquiz förut. Och dessutom hade vi rasande trevligt under tiden. Önskar vi kunde gå jämt, det skulle jag nog om det inte vore för att jag jobbar kväll allra oftast.


Såhär glada blev vi. :)

Farvel | Pust

No comments :

Post a Comment