authentic jazz weekend del I



För två veckor sedan var det Authentic Jazz Weekend! Jag var fotograf (men hann dansa och kalasa en hel del också förstås); här är några av mina favoriter, del 1:



Lite från lärarpresentationen på fredagkvällen.

En massa socialdans hände; gah det är det allra roligaste att fota som vanligt:














Hur snygg är tröjan?! Loggan har naturligtvis Julia gjort.




Lite av lördagens lektioner.





På lördagkvällen var det festkväll igen, och i bandpausen show med 1 minute showcases. Det var så himla roligt, jag blir så rörd och stolt över min dansförening. Det finns en sådan bredd och sådan idéer och en sådan dansglädje att det bara svämmar över (det är här är bara ett axplock). Till exempel har jag inte varit så svag för electroswing förut, men Electrobeans (näst sista bilden) vann över mig totalt. Så himla roligt och charmigt.

Resten av lördagkvällen samt söndagen kommer i nästa inlägg!

Parov Stelar | Booty Swing

No comments :

Post a Comment