sverige i juli



Blandat Sverigejox har vi som sagt redan hunnit med sedan vi flyttade hit! Samma kväll vi flyttade in i lägenheten åkte vi och badade. Jag har ett grovt underskott på sommarbad eftersom jag bodde i England hela förra sommaren och halva denna. Och Daniel är ju aldrig den som är den, så när vi burit klart och ätit pizza och allt det där föreslog han kvällsdopp. Hurra! De andra åkte hem men Liam och jag följde gärna med.


Så himla ljuvligt var det.


Och så var jag och åt långlunch med min bror, som var i stan. Mycket bra att hinna ses, det har ju inte blivit något med det på länge.


Liam och jag kvällspromenerade på Liseberg bara för att vi kan - vi bor så nära att det vore dumt att inte ha säsongskort. Så lyxigt!


Liam sköt med luftgevär och vann en liten bäver som bor på vårt fönsterbräde nu. <3



En annan kväll var vi hemma hos Anna på middag. Mitt sociala behov känns nästan outtömligt och jag är så glad, så glad att folk släpper in mig igen nu när jag varit borta så länge.


Sedan fyllde detta snyggo år!


Vi firade på Ölkompaniet.





Svensk sommarkväll va.

Youngblood Brass Band | Brooklyn

No comments :

Post a Comment