födelsedagsfesten



Förra lördagen fyllde jag alltså år och hade födelsedagsfest. I vanlig ordning blandade jag mina kretsar hejvilt; jag är alltid lite nervös (tänk om det blir stelt? Tänk om alla har tråkigt och kommer hata min fest?) men det gick såklart alldeles utmärkt som det brukar, mina vänner är ju så himla fina. Tyvärr blev det inte så bra bilder, och det är ju aldrig någon annan som fotar (suck), så de här får duga.

***

So last Saturday was my birthday and birthday party. As usual I mixed all my differents groups of friends and I'm always a little nervous (what if it will be boring and everyone will hate my party?). But it was just fine of course, my friends are so lovely.


Jag har alltid glasskalas. För jag gillar glass mest.


Här är den fina xylofonen som jag fick av Joel, Spogardh och William! Regnbågsfärgad och allt! De känner mig minsann.


Såhär goda tycker Markus och Bersa att Johans hembakta bullar är!

Tack för festen, finaste vänner.

1 comment :