överlevnadsstrategin



Jag är ganska värmekänslig som ni vet och dagar som denna krävs det rena överlevnadsstrategier för att jag alls ska klara att gå ut. Såhär gjorde jag: tog vagnen hem till mamma och pappa, lånade mammas cykel, tog mig upp till sjön och låg på bryggan, så att jag närapå kunde rulla ned i vattnet med sisådär tio minuters mellanrum. Sedan cyklade jag ned igen, hängde upp handduk och badkläder (torkställningen i mammas trädgård, med nytvättade lakan och handdukar på ... en av de somrigaste syner jag vet) och åt middag med familjen. (Vet inte om ni har tänkt på det ni som umgås med mig, men i min familj är vi mycket för att slå upp saker, helst genast. Här har vi råkat börja fundera på hur matsmältningen egentligen fungerar ...)

Air | All I Need

No comments :

Post a Comment