sommarens morgonpromenader



Morgonpromenaderna har jag fortsatt med. Jag har inget val. I våras gick jag för att behålla min mentala hälsa - jag vet inte hur eller varför, men morgonpromenaderna hjälpte. Och sedan blev jag i det närmaste beroende, så jag fortsatte under sommaren, i snitt varannan dag. Men omgivningarna har ändrats något: under vårvintern gick jag nästan bara längs med vattnet, jag längtade dit; när sommaren kom letade jag grönt och växtlighet och gick ofta i Trädgårdsföreningen. Nu när det blir höst längtar jag efter omväxling igen.

På instagram heter jag kristinladström.

Magnus Lindgren | Park Avenue

2 comments :

  1. Åh wow, så stämningsfulla bilder! Stillsamma och livfulla ögonblick och detaljer. Direkt analog känsla i dem, även om jag förstår det som Instagram. Vackert!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men tack så hemskt mycket för den här fina kommentaren! Javisst är det instagram, och det gör mig nästan ännu gladare för komplimangerna, att det är stämningsfullt "ändå". Tack!

      Delete