vårens första onsdag



Onsdagen för precis en vecka sedan började jag med en lång förmiddagspromenad i den här miljön. Alltsååå vad underbart, var kom den där värmen ifrån?


Under dagen var jag hemma och jobbade men allra mest njöt jag av att jag hade lämnat in deklarationen i tid. När den stenen faller från hjärtat känns det helt fysiskt! Jag firade med påskgodis på rea - en fantastisk uppfinning.


Framemot kvällningen mötte jag upp Jens på the Barn för middag.


GLÄRH


Halloumiburgare + sötpotatispommes + tryffelmajo = jo jag tackar jag.


Till efterrätt var jag sugen på något syrligt, men det fattades i menyn. Vi promenerade bort mot Linné i den helt ljuvliga vårkvällen och införskaffade gelato.


Bara citron - helt perfekt efter en ganska salt middag.


Hej hej!


Sedan tog vi en sväng i Slottsskogen och hälsade på sälarna när vi ändå höll på.


Grattis på födelsedagen, käraste!

Fiona Apple | Hot Knife

No comments :

Post a Comment