semesterhelgen del 1



I helgen var jag på semester. Det vill säga, jag har ju semester nu med, men jag var på borta-semester. Johanna passade sina föräldrars katter och höns över helgen, och vi tänkte ha helg där med Blues Gardeners, men så var det två som inte kunde komma, så vi hade helg i största allmänhet istället (fast vi pratade lite Blues Garden-jox också). Ni vet, en semesterhelg, en sådan där man liksom bara är?


Vi började på fredagkvällen med tacomiddag.




Vin och nachochips i förgrunden! Rimligt.


Tacos är ju så himla rimlig mat förresten?






Vackert i skymningsträdgården.


Morgonen efter var det strålande sol!



Och vi åt smarrfrukost i trädgården.



Sedan: ukulelespel och kattgos.


Och sedan gick vi ut!



Så fint överallt! Jag blev överrumplad av sommaren i år, jag var inte alls med på att den skulle komma; jag hinner glömma mellan varven att man går ute i t-shirt och att det blåser ljumt, inte kallt. Men den kom ändå.





Efter en liten stund kom vi till havet.





Det var kallt och underbart i vattnet.


Rätt nöjd kan man vara med sommarens första havsdopp ändå. Sedan blev det dags att åka till stationen och hämta Mattias och fortsätta trevligheterna med lunch och annat, så fortsättning följer i ett annat inlägg!

Marching Band | Feel Good About It

No comments :

Post a Comment