sista onsdagen i sverige



Sista dagen innan jag flyttade (ja, det var väl inte meningen att rubriken skulle låta riktigt så dramatisk som den gör - jag menade mer "sista onsdagen i Sverige för den här gången" men det blev lite långt) hade jag en så fin och fullsmockad dag, och lyckades få plats med många av mina finaste personer. Såhär såg det ut:


Först åt jag lunch med Pernilla, som är så bra på att prata om livet, universum och allting.


Sedan gick jag på långpromenad i Botaniska och Änggårdsbergen med den här gullgrisen.


Hans pappa fick också följa med.





Trött småbarnsförälder!


Men också glad.




Så jäkla gulligt när han vinkar med sin lilla vante! <3

Det är så fint att promenera i Änggårdsbergen med Johan. Vi brukade ju bo här i närheten som några av er minns, och då var vi jämt ute här. (Jag tog Johans och Sandras bröllopsfoton här också.) (De senaste åren har jag bott på helt fel sida av stan. Men vem vet hur det blir när jag kommer hem från England?)


När vi hade skilts åt hade jag en kort liten snutt av eftermiddagen kvar att skämma bort mig på. Så jag gick till 17 kvm lakrits och köpte tung, lyxig fudge från Gammelstads Knäck och Karamell.


Och sedan satte jag mig på Berzelii Choklad med en kopp varm choklad (Rose Hill Estate) och tänkte på julen.


På kvällen bjöd Anna mig och de andra rimliga kvinnorna på middag.



Och jag kan knappt fatta att jag får ha en sådan tur att jag har dessa kvinnor i mitt liv.

Dianne Reeves | Christ Child's Lullabye

No comments :

Post a Comment